Hlavní konstrukci křídlových bran tvoří svařený rám ocelového jeklu. Většinou se jedná o dva rámy v případě že máme vrata dvoukřídlá zavěšená přes regulovatelné panty na vyzděných nebo kovových vjezdových sloupcích. Brány je možné ovládat ručně, nebo osadit
pohonem pro křídlovou bránu na dálkové ovládání. V případě ručního ovládání se do jednoho z křídel namontuje zámek, FAB vložka, klika a do druhého posuvná zemní aretace. Výplň brány lze montovat přímo na rámy, nebo vsadit do rámů.
Využití křídlových bran je tedy vhodné především pro místa, kde není možné z prostorových hledisek použít posuvnou, nebo pojezdovou konstrukci.Nezáleží přitom na účelu, ať už jde
vjezdová dvoukřídlá vrata nebo
jednokřídlé vjezdové brány. Hodí se na úzké pozemky, kde je ale dostatek místa na vnitřní straně pro otevírání křídel brány a není zde protisvah, který by otevírání znemožnil.
Vjezdová vrata se nejčastěji otevírají směrem do pozemku, není ale problém v případě zájmu vyrobit variantu s otevíráním do ulice, pokud to okolnosti umožňují. Musíme ale počítat s tím, že v místě otevírání křídel nám tato konstrukce ubírá možnost parkovat ihned za branou.
U mechanické varianty se instaluje pevný středový doraz, který slouží jako bezpečnostní prvek proti neoprávněnému otevření a zároveň jako fixace křídlové brány např.proti větru. I křídlová vrata, můžete vybavit dálkovým ovladačem pro jednoduché a praktické otevírání v podstatě odkudkoliv v blízké vzdálenosti od brány.V této varianty je nutné k výše uvedenému středovému dorazu přidat i dorazy koncové, které nám určí přesnou pozici otevřeného křídla a zabrání větru v poničení motorů vlivem náhlých poryvů.
Pokud máte zájem o naši nabídku, neváhejte využít našeho
kalkulátoru na brány vč. křídlových, kde ji můžete i objednat.