V této sekci naleznete kompletní sady pojezdových bran / po kolejnici /, které obsahují SVAŘENÝ RÁM BRÁNY A OPĚRNÝ SLOUP SE SPODNÍ PŘÍRUBOU VČETNĚ SADY KOVÁNÍ PRO POJEZD.
( kování se skládá z : profil pojezdový "Y" na přišroubování / kolejnice /, 2 pojezdové kladky jednoložiskové, zemní doraz pro pozici "otevřeno" a olivu s držákem na horní držení brány u opěrného sloupu ).
Dále si zvolíte výbavu dle Vašeho užití brány :
BRÁNA MECHANICKÁ S MANUÁLNÍM ZAVÍRÁNÍM - osazení : zadlabávací hákový zámek, FAB vložka, klika a popřípadě i dojezdový sloupek.
BRÁNA S ELEKTRICKÝM POHONEM NA DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ - osazení : el.pohon dle výběru v sekci /"pohony"/
Rámy dodáváme v těchto povrchových úpravách :
BARVA ( rám i sloup je 2 x nastříkán antikorozní barvou PUR.Výběr odstínu RAL dle zákazníka )
ZINEK ( rám i sloup je opatřen žárovým zinkováním - nejlepší volba s ohledem na trvantivost a otěruschopnost konstrukce ) DOPORUČUJEME
Volitelné standardní rozměry otvoru:
ČISTÁ VÝŠKA VJEZDU........0,8 - 2,2 m.
ČISTÁ ŠÍŘKA VJEZDU.........2,5 - 5,4 m.
Pokud bude dále brána využívána bez el.pohonu jako mechanická je vhodné již při výrobě rámu provést zadlabání zámku do konstrukce a ve většině případů se ještě musí dodat další tzv.dojezdový sloupek, který slouží jako protikus pro zámek na aretaci celé brány v zavřeném stavu.( Dále můžeme dodat i FAB vložku a kliku ) Pokud si přejete řešit svou bránu jako mechanickou uveďte prosím tuto skutečnost do poznámky k objednávce, budeme Vás následně kontaktovat a individuálně upřesníme potřebný rozsah a cenu těchto doplňků.
Rámy do 6 m.celkové délky zasíláme běžně přepravní službou Top Trans za po celé ČR do 24 hod.
! POKUD SI OD NÁS OBJEDNÁTE DODÁVKU BEZ MONTÁŽE MÁME PRO VÁS ZAJÍMAVÝ BONUS, KDE MÁTE OD NÁS DOPRAVU ZDARMA !
RÁMY DELŠÍ NEŽ 6 m.NELZE ZASLAT !! / max.šíře vjezdu 5,4 m./ ( Dopravce již tyto délky nevozí )
Často se ptáte:
Co je a jak pojezdová brána funguje?
Rám pojezdové brány je svařen z ocelového jeklu a na spodní části brány jsou našroubovány dvě ložisková kolečka, která zajišťují posuv brány po kolejnici přikotvené k betonovému základu. Tento betonový základ je vybudován na vnitřní straně pozemku za vjezdovými pilíři.
Betonový základ je v celé délce dráhy brány (tzn. 2x šířka vjezdu, plus navíc 60 cm.pro kotvení a umístnění pohonu). Součástí pojezdové brány je zpravidla ocelový opěrný sloupek se silonovou olivou pro horní vedení brány. Sloupek se rovněž kotví do betonového základu.
Pojezdovou bránu je možno ovládat ručně, nebo osadit el. pohonnou sadou na dálkové ovládání. Výplň brány lze montovat přímo na rám, nebo vsadit do rámu. Její využití je tedy vhodné především pro místa, kde není možné instalovat prostorově náročnější
vjezdovou samonosnou posuvnou bránu, která není nijak nesena. Tato pojezdová brána je díky své konstrukci v celkovém důsledku kratší a zéjména u úzkých pozemků najde své užití.
Velkou výhodou je i zde
možnost parkovat těsně za branou, protože tato jezdí v dráze ihned za plotem a nezabírá tak další potřebné místo na pozemku, jako je tomu u
bran křídlových. Musíme ale počítat v místě, kam se bude brána otevírat s dostatečnou stranovovou rezervou, která je o 60 cm.delší než máme samotný vjezd.
Posuvné brány jsou lehké a snadno ovladatelné, díky své konstruci kování pro posuv jsou ekonomičtější než brány samonosné. Řadí se tedy mezi levné pojezdové brány.Musíme ale počítat s častější údržbou kolejnice pro posuv, kde se nám můžou usazovat mechanické nečistoty, jako jsou bahno, listí, sníh a led.
Tato konstrukce vyžaduje náročnější přípravu základu pod vodící kolejnici, protože je v celé délce chodu brány.
Levné a kvalitní pojezdové brány s kováním i bez něj dodáváme
v různých délkách a provedeních a její cenu si můžete spočítat v našem
kalkulátoru pojezdových bran, kde lze bránu i objednat!